I'm home


Känns så himla overkligt det här. Är jag verkligen hemma? Alla pratar svenska, vägarna är så smala och det är kallt. Men jag är överlycklig. Jag klarade liksom det. Ett år utan min familj och vänner här hemma fixade jag. Au pair äventyret är klart även fast jag tror det kommer att ta ett tag för mig att smälta allt. Så många minnen jag har från detta år som jag alltid kommer att minnas. Även så många nya människor som kommit in i mitt liv som bara är början på våran vänskap!

Djupt blev det här men ville bara säga stort TACK till alla er som har gjort mitt år oförglömlig! Och er som har peppat mig från hemmaplan <3 Inte bestämt mig hur det blir med bloggen men vi ser. Puss

Kommentarer
Postat av: Pöddkompanjonen

Världens fetaste tack till dig skulle jag ju vilja säga!! #behöllblögga

2014-01-26 @ 08:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0