My 2013

Alltså detta år... Jag vet på riktigt inte vart jag ska börja eller vad jag ska säga. Detta året har jag växt något sjukt som person. Både psykiskt och fysiskt som jag sagt förr, hehe. Nej men skämt åsido. Hela år 2013 har jag spenderat i USA och vilka minnen jag kommer ha med mig hela mitt liv från detta år. 
 
Och alla människor jag lärt känna! Har fått vänner för livet, en jättefin värdfamilj och har fått uppleva häftiga platser. Känns som att det inte finns så mycket mer att säga utan låter nog bilderna tala istället. Är så glad och så förbannat stolt över mig själv som gjorde detta och klarade det! Nu känns det som att jag på riktigt kan klara av vad som helst. Ser fram emot 2014 mycket och vad det har att erbjuda :) Tack alla detta året för ni gjort det så minnesvärt. Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka härliga bilder och vilket härligt år! Jag är väldigt stolt över dig för jag vet att det gått upp och ner, fast mest upp 😃 Snart är du hemma igen och vi längtar efter dig ❤️ men sen är det snart dags för nya äventyr, för dig och mig, ett litet äventyr, men ändå..😉puss puss❤

2014-01-03 @ 10:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0