Spontanare

Spontanitet är nog det bästa som finns. Maja berättade att hon slutade redan 10 på morgonen imorgon och jag är ju ledig hela helgen, så varför inte en roadtrip över helgen? Åker imorgon direkt efter Majsan slutar och målet är Santa Barbara! Highway 1 ner och får se om det blir direkt till Santa Barbara eller någon övernattning på vägen, får se om vi hittar något fint ställe :)
 
Vi har inte bestämt så mycket så detta blir nog skit bra! Har med kameran så den ska gå varm. Ikväll träffade jag Ellen och hade tacokväll hos mig innan en tripp till Walnut Creek för att checka in rean på VS. Efter lite (fönster)shopping visade Ellen mig ett ställe jag aldrig varit på. Man bestämmer kaksort och sen glassmak och så får man en glasskula mellan två nybakta kakor. Tog chocolate chip cookie och chokladglass. Heaven. Nu måste jag sova för blir tidig uppstigning. Puss och trevlig helg på er där hemma :)
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Har du tips på några andra au pair bloggar? Vill nämligen själv åka efter att jag tagit studenten och tycker dom är super roliga att läsa!

2014-01-03 @ 20:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0