Friday

Bättre fredagshäng! Mötte upp Sofie i San Francisco och vi letade upp en sushirestaurang och delade på lite rullar. Tror jag har hittat min favorit nu, dragon roll. Har ju bara käkat sushi sen jag kom hit så är ju aningen nytt för mig. Men skulle kunna äta det till frukost, lunch och middag.

 

Nu sitter jag här i min säng och ska nog lägga mig snart. Precis innan jag tog barten in till stan så tog jag en dusch. Plötsligt knackade min värdmamma på dörren och sa att det rann vatten från taket. När jag gick ut var det som ett hav.... ÅNGEST. Inte mitt fel däremot utan var antagligen något fel. Däremot hade det kommit i väggarna också så dem skulle ta hit någon för att kolla på det. Som tur var värdföräldrarna väldigt lugna med det och har sagt sorry till mig ett x antal gånger så känns ändå okej! Nu ska jag kolla Schulman show, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0