Friiiiday

Hänger på Starbucks idag igen, favoritplatsen! Råkade ta troligtvis det längsta sugröret jag någonsin sett för er som undrar. Veckan har varit bra och snart är det heeeeelg! Ska bli runt 26 grader i helgen så känns ju helt okej. Igår drog jag och Lise till reservatet och käkade sushi, Johanna kom förbi en stund också. Ni skulle sett mitt ansikte när vi kom hem. Min pollenallergi här är ju helt SJUK, plus att jag brände mig ordentligt i solen. Allt var helt rött, ögonen, kinderna, pannan, ja allt och kliade också. Ska se om jag kan hitta någon medicin idag för det.

 
Helgens planer är utgång imorgon. Ikväll jobbar jag vilket känns rätt lugnt. Sen håller vi på att kollar fallskärmshoppning, jag tror jag har önskat mig det i födelsedagspresent varje år sen jag var 14 typ. Blir någon helg framöver. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0