Soon weekend

Julia gillar att skriva lappar till en, igår fick jag denna när jag famlade mig fram till badrummet i feberfrossa, typ. "Can you see?", haha. Idag har jag mått aningen bättre trots förkyldning men ingen feber i alle fall. La precis barnen och tänkte sjunga för Julia som hon bett mig göra innan. Började då sjunga på den "jag kan inte ens gå, utan din luft, i mina lungor (länk)". Efter ca 10 sekunder säger hon, "eller du, du kan humma istället", hahaha.
 
Imorgon är det i alle fall fredag och jag förstår inte vart veckan har tagit vägen. Denna vecka har bara sprungit förbi och har väl för det mesta spenderat den på starbucks. Bra så. Hörs imorgon! Puss

Kommentarer
Postat av: malin

stackare ! :(. Bläähh för att var sjuk ..

2013-04-26 @ 09:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0