Tjena söndag

Då var det söndag igen. Kan inte förstå att det var 2 veckor sedan vi åkte hem från Vegas. Helgen har i alle fall varit kanon och idag har jag varit så fruktansvärt trött. Jobbar aldrig söndagar men idag skulle värdföräldrarna iväg på något anniversary så fick jobba kväll. Höll på att somna på barnens golv när jag la dem.
 
Men helgen då! Fredag hängde jag och Johanna med några bekanta till henne inne i San Francisco. Blev en rätt tidig, men rolig kväll. Igår så mötte jag upp Sofie och Frida och vi fick spendera lite pengar innan vi mötte upp de andra i Dolores park. Fixade sedan till oss hemma hos Frida innan vi drog oss till hostelet där vi bokat rum. 6 tjejer i ett 2 bäddsrum funkade! Utgången var lyckad men har nog aldrig uppskattat min säng såhär mycket som jag gör i detta nu. Nu blire sööööömn. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0