I'm back

Hej! Nu är jag hemma från New York, känns väldigt tråkigt att resan nu är över men vi har haft den fantastiskt så jag ska inte klaga :) Herregud vet inte riktigt vart jag ska börja.. Tänkte nästan inte berätta så mycket utan mer bjuda på alla bilder jag tagit!
 
New York är i alle fall min favoritstad i USA av dem jag sett. Vi har för det mesta shoppat, gått runt och kollat sevärdheter, hunnit med en utgång, ätit god mat varenda dag och bara njutit av att vara med varandra. Tror jag tänkte "detta är livet" ungefär 3048229 gånger per dag. Ska strax få upp alla mina bilder på fejjan men eftersom ni kikar in här får ni förtur, hehe, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Agneta

snyggingar!!

2013-08-26 @ 21:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0