Miss u already

Imorgon drar dessa brudsen hem... Tråkigt men sant. Men FY FAN vad kul vi har haft det! Har varit ledig hela helgen så åkte till deras hotell i lördags (efter vi vinkat av Lollen :( ). Sen blev det käk på Cheesecake Factory och  sen fixa oss och förfesta på hotellet innan jag visade dem lite utav San Frans uteliv. Mycket bra kväll.

 

I söndags blev det sightseeing buss och middag med utsikt över Golden Gate Bridge innan jag var tvungen att åka hem. Testade även på ostron för första gången, helt ok! Och igår blev det en Giant's match. Mycket bra dagar med mina finingar. Hur lyckligt lottad är jag inte som har så många grymma vänner? Nu ska jag kolla Love Actually. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0