Soccer

Då var första träningen gjord! Kan bara säga att jag var nervös helt i onödan. Körde dit, hade ingen aning om vart jag skulle parkera då alla parkeringsplatser var upptagna. Hittade tillslut en längst bort och sedan började jag gå mot skolan. Nästa problem, vart är fotbollsplanerna? Noll koll. Men efter lite chansningar och hjälp så kom jag fram. Visste knappt om det var laget jag skulle träna med men värmde upp med dem och sådär och det visade sig vara rätt.

 

Det var verkligen jätteroligt och trots att jag inte spelat på ungefär ett år och det var runt 30 grader så gick det okej. Nivån känns rätt lagom och tror det kommer att bli en rolig höst! Blev helt övertaggad på fotboll så när jag slutat åkte jag och köpte lite allt möjligt. Nu ska jag äntligen sova. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0