Stinson beach- Sausalito

Ligger lite efter med pics sen Malin var här. En dag tog vi en tur till Stinson beach. Hade tjatat om utsikten när man körde ner mot stranden. Den är nämligen den finaste jag sett. Så kommer vi det, och man ser INGENTING på grund av dimman.... Den besvikelsen, haha. "Ja, men jag looovar, det brukar vara fint här".
 
Sprack upp lite sen så man såg lite i alle fall. Då man inte kunde hänga på playan på grund utav vädret blev det istället en tur till Sausalito för glass. Körde sedan över Golden Gate bridge och in i staden, samt nedför Lombard Street som ni ser på sista bilden i backspegeln. Bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sannaaaa (du trodde väl inte att jag missat din blogg)

Hey yoooo va det ser ut som jag inte har några ben på den bilden, gjorde allt mycket roligare ju

Svar: Haha sjukt kul! Har jag inte sett innan. Kul att du hittat hit och hoppas du blir en trogen läsare. Xoxoxooxox
usanni.blogg.se

2013-08-13 @ 17:03:11
Postat av: Malin

OMG.. Hur fan såg jag ut dem dagen? Hahahahaha!!

2013-08-13 @ 20:38:39
URL: http://Malinelizabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0