Banana pancake


Kommentarer
Postat av: Emma

Fan så fett med rörlig bild sådär! Gör också såna pannkisar ;) Helt tagen av din blogg Anni, så jädra snygg!!! Kommer antagligen upp med två tjejkompisar om två veckor :D ska bara boka hotell och sånt. Hade vart såå himla kul att ses då!!! Vet förresten preciiis hur det känns med att första veckan känns som en månad haha. Så mycket intryck så folk där hemma fattar inte riktigt. Körde också fel heeela tiden i början. Fick en mental breakdown en gång när jag inte visste vart jag var, barnen var jättekissiga och jag var en halvtimme sen till en restaurang.... Fick ringa värdföräldrarna och ba hallååååå (buhuhu *gråter*) jag är loooost! Haha. Puss och kramar! Ses snart förhoppningsvis!!!

2013-02-06 @ 08:57:39
URL: http://emmapetzen.blogg.se/losangeles
Postat av: Mor

Hej sötis
Hörde på radio idag om ngn som heter vine, där man twittrar med rörliga bilder. Är det det som du gjort här ? Puss puss

Svar: Hej! Jag vet faktiskt inte, har inte hört om det innan men det är nog något liknande! Men denna rörliga har jag gjort ja :) Puss!
usanni.blogg.se

2013-02-08 @ 16:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0