Favorit hak

Detta är nog mitt favoritställe i Lafayette. Eller snäppet under Starbucks och Yoghurt shack i alle fall. Det är en vanlig affär men utanför finns det massor med färsk frukt. Åker alltid hit efter jag handlat på det andra stället och går runt. Har troligtvis dem godaste jordgubbarna jag någonsin smakat.

 

Tisdagen rullar på som vanligt. Har precis fått i mig en lunch och får se vad jag ska göra den sista tiden tills det är dags att hämta barnen. Solar för tillfället då vädret är strålande! Puss


Kommentarer
Postat av: sofia

nya bloggen heter: www.sofejjas.blogg.se

bara ett extra j ;) kram

2013-02-12 @ 21:44:23
URL: http://sofejjas.blogg.se
Postat av: Mamma

Guud va härligt det ser ut!! Adam var nöjd med sin dag igår. Efter vi ätit så visade vi farmor fippes lägenhet sen åkte vi till vibeck och åt semlatårta.
Adam sover kvar där men kommer hit i em igen. Ha det så bra gumman. Älskar dig!! ❤

2013-02-13 @ 07:56:26
Postat av: Sofie

SV: jaa de va verkligen hur godasom helst!ganska stolt hehe, tack!

2013-02-13 @ 17:48:45
URL: http://www.sofiemcarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0