Frågor & svar

Måste man läsa på college om man är au pair i USA? Och hur mycket kostar det isåfall? (:
Ja om man ska åka som au pair måste man läsa 6 credits på college vilket tror jag är runt 80 h. Det kostar helt olika beroende på vilka kurser man väljer att gå eller vilken skola man väljer att gå på. Stanford finns ju här i San Francisco vilket är aningen dyrare men samtidigt är det en riktigt bra merit. Värdfamiljen betalar en viss summa (500 dollar säger något mig men inte helt säker) och det tror jag kan täcka det mesta om man då inte väljer att gå på någon jättedyr skola!
 
Jag är inte så insatt i detta med college än, så är inte 100 på allt! Men detta är väl ungefär vad jag vet än så länge :)
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

SV: härligt! samma här :)

2013-02-11 @ 22:18:17
URL: http://hannaisberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0