Here comes the sun

Jaha då var denna tisdag över! Trots att vi flänger överallt på tisdagar så går faktiskt ofta dagen rätt fort. Julia somnade rätt fort också. Varje kväll när jag lägger henne så berättar jag en historia från mitt liv. Nu för tiden börjar det bli lite svårt att komma på nya historier som hänt i mitt liv. Igår när hon ville att jag skulle berätta en men jag inte kom på så försökte jag prata om annat för att ge mig betänketid, men hon bara "Anni come oooon, I wanna hear a story from your life".... Har till och med gått så långt så jag berättat om mitt projektarbete där vi hjälpte hemlösa, haha. Däremot verkade hon tycka det var väldigt intressant. Men om ni har några tips TELL ME!
 
Har förresten helt glömt bort vad som hände mig häromdagen! Kom och tänka på det när jag läste på Emmas blogg när hon blivit stoppad av polisen. Alltså jag trodde jag skulle få en ♥-infarkt häromdagen när jag körde. Plötsligt kör det upp en polis jämte mig och så ser jag bara hur han skakar på handen och gör någon rörelse. Tror mitt hjärta stod still där. Men sedan så hade jag bara glömt sätta på lyserna... Nu är det läggdags! Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej sötis
Du kan ju alltid berätta om hur du kom hem och ville ha två kaniner för de var ju så billiga ( egntligen ville du ha 20 st för du hade ju 10kr och de kostade 50 öre....)
eller när du fiskade hos farmor och farfar
eller när vi körde till gbg för att köpa en helvild hund
eller när vi låste in oss i usa, på hotellet...
eller dina moppebravader, att du fick le den hem flera ggr
eller när du opererade dína mandlar och blev inlagd igen när vi var i skåne..
att dina dockor hette mala, masa och maha...
att jag var tvungen att sjunga mors lilla olle 1000ggr varje kväll och klia dig på ryggen för att du skulle somna.
eller när alla kor dök upp hos mumma när vi skulle sova i tält..
så, det var lite tips!
älskar dig gums

2013-02-27 @ 15:42:51
Postat av: Sofie

ljug lite ;) haha kom på världens berättelse haha

2013-02-27 @ 17:54:02
URL: http://www.sofiemcarlsson.blogg.se
Postat av: Emma Johansson

När du doppade en del av din balklänning i toalettstolen!
Haha det va kul

Svar: Hahaha ja det är något av det klantigaste jag gjort tror jag..
usanni.blogg.se

2013-02-27 @ 22:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0