Breakfast

Efter att ha ätit flingor nu i ungefär 2 veckor börjar jag bli aningen trött på det och därför tänkte jag testna något nytt imorse. Har läst på varenda blogg om dem här bananpannkakorna så gav det ett försök. Och dem var helt klart godkända. Tror det får bli det imorgon också!

 

Värmde lite frysta jordgubbar och skivade lite mer banan och la på. Tips tips! Imorgon är det tisdag och då är det stressdagen som gäller. Ni anar inte vad man flänger runt på alla olika aktiviteter. Nu ska jag läsa hade jag tänkt, vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Sofie

det va jätteroligt!! :) smarrig frukost btw

2013-02-05 @ 05:58:37
URL: http://www.sofiemcarlsson.blogg.se
Postat av: Moder

Ser supergott ut! Maila mig receptet darling 🐼puss puss

Svar: It's up! :) Pussss <3
usanni.blogg.se

2013-02-05 @ 08:55:41
Postat av: Håkan Klarén

Kul läsning hela bloggen Anni, du verkar ha det bra, roligt!!

m v h Håkan

Svar: Hej Håkan! Vad roligt att du gillar den och att du läser den, gjorde mig glad. Hoppas allt är bra med dig!
usanni.blogg.se

2013-02-05 @ 09:54:31
Postat av: Anni(ka)

Åhhh, nu får du berätta och vara ärlig ;) Är de både nyttiga OCH goda?? Torra?! Kraaam

Svar: Haha okej ÄRLIGT: Det är toppingen som gör det mesta, men dem är helt klart godkända! Smakar mestadels banan liksom. Inte speciellt torra faktiskt :) Värt ett försök ka-ka :D PUSS
usanni.blogg.se

2013-02-06 @ 18:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0