Magdans och sushi

Det är vad min dag bland annat har bestått av! Herregud det här med sushi? Att jag helt missat det innan? Är ju något av det godaste jag ätit. Dagens lunch imorgon är redan bestämd kan jag tala om. Satte mig ute i solen och käkade, gäller att passa på för imorgon ska det bli molnigt..
 
Sen har jag även hunnit med magdans idag. Det var väldigt flummigt och jag känner mig verkligen stelopererad när jag går på något sånt. Nu ska jag lägga mig hade jag tänkt, torsdag imorgon och snart är det helg!

Kommentarer
Postat av: Mor

Gud mojjan... Det måste varit en upplevelse med magdans. Kommer ihåg när vi gick på afrikanskdans! Haha
Visst är det gott med sushi? Jag älskar också det. Idag ska bo och jag på fotoutställning i Helsingborg. Älskar dig ❤

Svar: Har förträngt det där med afron, haha. Love <3
usanni.blogg.se

2013-02-21 @ 08:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0