President's day

Random från min instagram (och en från Emma), Annilsson heter jag där!
 
Idag har barnen varit lediga från skolan på grund av President's day! Så har därför kört runt till lite playdates och tennis osv. Helt vanlig dag helt enkelt. Däremot har det varit riktigt molningt och kallt, imorgon ska det regna, inte efterlängtat!
 
Nu ska jag hem till Johanna, hon bor ca 5 minuter härifrån vilket är väldigt skönt. Ni ska se hennes hus också, ett av dem finaste jag sett! Vi hörs senare mina fina! Puss
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Visst äre fint!! love it. OMG älskar shortens på första bilden!! och din klädhängare, är det från hemma i Sverige?

2013-02-19 @ 08:17:50
URL: http://www.sofiemcarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0