Jacuzzi

Gud jag är helt slut! Kom precis innanför dörren från ett träningsställe Johanna tog med mig på. Dem hade även bastu och jacuzzi där så avslutade dagen i jacuzzin, perfekt avslut på en bra dag. Imorgon är det torsdag och det börjar närma sig helg. Däremot jobbar jag lördagkväll så det lär nog inte hända så mycket i helgen men bara känslan av helg är alltid skönt.

 

På bilden ser ni Julia och min värdpappa. Dem har något som heter science project. Barnen gör något form av expriment och idag redovisade dem det. Julias expriment gick ut på att se om det blev någon skillnad när man bakade bananbröd med bakpulver, och utan! Nu ska jag sova, puss!


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha tänkte mer att du kunde komma på en historia bara ;)

2013-02-28 @ 07:41:46
URL: http://www.sofiemcarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0