Besöka New York [x]

Kom på att jag inte kryssat i något på Bucket listan trots att jag redan gjort en del saker där! Bland annat varit i New York! På bilden ser ni mina fina vänner Sofie, Frida och Amanda. Som tur bor dem här i San Francisco!
 
New York, vad kan man säga. Jag förstår denna hetsen kring staden nu när man varit där. Den är fantastisk! Vet inte hur många gånger jag sa: Detta är helt sjukt. Däremot var det väldigt stressigt när vi var där för hade väldigt kort tid på oss, så något jag vill göra är att besöka New York och ha tid på mig, för det behöver man! Nu ska jag käka frulle. Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Och vi saknar dig!! Imorgon (måndag) kan jag inte men resten av veckan kan jag :))

2013-01-27 @ 20:50:30
URL: http://malinelizabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0