Här sitter jag. Mitt på golvet i mitt flickrum med hundratals saker runt omkring mig. Olika väskor i olika storlekar, laddare till alla mina elektroniska saker, kvitton, böcker, godis och kläder. Idag är det dagen innan min livs resa. Idag är dagen innan jag flyttar 871 mil härifrån. Lämnar mina vänner, min familj, min säng, min trygghet och mitt liv för att följa min dröm. Det känns overkligt och jag har inte kunnat smälta det än, trots att jag vetat om det i drygt 3 månader. 

Så många tankar som för tillfället flyger runt i mitt huvud och så många olika känslor i min kropp. Förväntan blandas av förtvivlan, samtidigt som lycka blandas med sorg över att lämna allt och alla. Så mycket jag kommer sakna och längta efter, det kommer inte vara oundvikligt. Idag kom några vänner hem till mig och lämnade presenter. Presenter, förstår ni? Förstår ni hur fint det är att dem har tänkt på mig och gått och handlat en bok så jag ska ha något att göra på flygresan, godis för dem vet att jag inte klarar mig utan det, brev som jag ska läsa på flygresan och när jag kommit fram, fotografier och en nallebjörn för att mitt rum ska bli hemtrevligt och även suttit och gjort 52 olika kuvert, ett för varje vecka jag är borta. 
 
Jag är omringad av människor som bara vill mig väl och det gör mig så förbannat lycklig. Att dem peppar och stöttar mig i betyder så himla mycket för det gör att vad som än händer i USA kommer jag alltid veta att dem finns där. Precis som jag finns för er ska ni veta, även fast jag är lite längre bort än vad jag brukar ♡
 
Vi ses i USA, nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Malin

Trevlig flygresa nu, ser fram emot att se och läsa om allt här på bloggen ;) Puss&kram!

Svar: Tack! Ja ska försöka uppdatera så ofta som möjligt!! ;D Pussas
usanni.blogg.se

2013-01-13 @ 16:08:55
Postat av: Malin

Ha det nu så jävla BRA!!!! :D

Svar: Tack min fining! Puss
usanni.blogg.se

2013-01-13 @ 20:44:18
URL: http://malinelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0