Frågor & svar

Trillade in lite frågor så tänkte att det är likabra att svara på dem som ett inlägg!
 
Om man ska bli au pair så måste man ju ha barnerfarenhet, hur gjorde du? Jobbade på dagis eller gjorde du något annat? :)
Jag har turen att ha en yngre lillebror och genom det har jag kunnat få ihop en del timmar. Sen har jag även haft fotbollsskola för barn i yngre åldrar, samt praoat på ett dagis under några veckor. Så genom detta har jag fått ihop alla timmar som krävs.
 
På din organisation du åker med, Cultural Care, får man välja vilken stad man vill bo i? För efter min student så vill jag också bli au pair, fast vill väldigt gärna bo i L.A, iaf någonstans i Kalifornien (:
Nej man får tyvärr inte det utan det går till så att man får reda på när man matchats med en familj och detta kan då vara i hela USA. I början av min ansökningsprocess var jag också väldigt inställd på Kalifornien men så småningom märkte jag att det inte kommer spela någon roll vad jag hamnar så länge min värdfamilj är bra. Det är verkligen A och O. Sen kan man resa runt och upptäcka alla ställena man vill se på sin semester eller resemånad!
 
Din blogg är verkligen jättefin och jag kan inte förklara hur avis jag är på att du ska bo i San Francisco, där är det galet underbart!! jag undrar bara.. vart redigerar du dina bilder?? :)
Tack, vad glad jag blir! Har aldrig varit där själv men har fått uppfattningen om att det är en väldigt fin stad. Jag fixar alla mina bilder i Picasa. Trycker sedan mig vidare till "redigera i kreativa verktyg". 
 
Jätteroligt med frågor, bara att fråga på så svarar jag så fort jag får chansen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0