Inside of my house

Här har ni insidan av huset där jag bor! Huset är väldigt fint och jag tror jag kan ha en av dem skönaste sängarna EVER! Tänkte att jag visar er utidan någon annan gång. Trivs väldigt bra i det och känner redan att jag kan öppna kylen och ta vad jag vill. Även fast det kan kännas aningen märkligt ibland.
 
Mitt rum ser ni på dem två första bilderna och sen finns det några rum till men det är bland annat föräldrarnas sovrum, och barnens, vilket känns lite väl privat för att jag ska ta foton på. Men här har ni i alle fall mitt hem år 2013!

Kommentarer
Postat av: Anonym

väääldigt fint!

2013-01-22 @ 21:47:16
Postat av: Malin

Så fint!!

2013-01-22 @ 22:06:49
URL: http://Malinelizabeth.blogg.se
Postat av: mamma

Så mysigt rum du har.. Ser din nalle i fåtöljen, bra att du tog med den/ Puss

2013-01-23 @ 12:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0