Nyfiken

Idag var jag och sa hejdå till ännu en vän. Gör alltid lite ont men stället för att säga att vi ses om ett år sa vi att vi ses i USA om ett halvår. Issa ska nämligen också bli au pair, men i sommar. Hon ska till Boston (tror jag berättade det i något inlägg här nere) men vi lär ju fixa något så vi träffas där. Hur roligt hade inte det varit? I alle fall! Hon gav mig 2 brev, ett ska jag läsa på planet till värdfamiljen och det andra någon gång i USA. 
 
Kvällens planer är att sätta mig in i min systemkamera. Fick lite dåligt samvete för köpte en ny men har hittills inte gjort mer än att ta kort på auto. Vill ju lära mig den ordentligt nu innan jag åker, så nu ska jag plöja igenom bruksanvisningen. Hur tråkigt det än är!

Kommentarer
Postat av: sofia

Det finns så många bättre roliga bloggar om du är intresserad av foto. Plöja sig igenom bruksanvisningen är det tråkigaste som finns. Kolla tex. http://nevnarien.se/2009/may/slutartid-blandare-iso.html

Svar: Smart, ska kolla detta :) Håller med om att det inte är någon vidare att läsa brukanvisningen. Kram!
usanni.blogg.se

2013-01-10 @ 19:25:42
URL: http://sofiasfoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0