Spya

Då var denna dagen förbi. Allt har gått bra idag förutom att Julias kompis spydde i bilen samtidigt som jag körde. Var så himla synd om henne och det var bara att köra hem till henne och sedan fick jag, Johanna (au pairen till tjejen) och Claudia börja städa. Har gjort mysigare grejer. Men som tur är mår tjejen bättre!
 
Annars startade dagen med zumba tillsammans med Claudia och Johanna. Ni som känner mig vet att jag inte har någon koordination alls. Känner mig alltid som den personen i mitten ni vet som gör allt fel. Är nog det också! Haha. Kul sätt att starta dagen på.
 
Sen tips på lek för er au pairer som jag snodde från min vän Emmas blogg, galenpanna. Alla får varsin lapp på pannan där det står någon person, man vet inte vad det står på sin egen utan ska då gissa sig till det genom att ställa frågor. Imorgon blir det biltvätten (hehe kul att lämna in den till dem när den STINKER spya), sen yoga! Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Herregud vilka tvära kast i ditt liv!! 😃Kämpa på gumman! Älskar dig ❤️

Svar: Tack mami! love u <3
usanni.blogg.se

2013-01-29 @ 19:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0