These streets will make you feel brand new

Part 1 from NY! Detta har tagit mig ungefär 2 timmar att ladda upp. Måste prata med värdpappan om WIFI:t, han sa att om det inte riktigt fungerade skulle han ordna det. Men nu har jag äntligen lite tid att förklara hur läget är och lägga upp bilder från New York. Förstår däremot inte varför vissa är lite suddiga, behöver nog lära mig den lite bättre!
 
Jag kom till värdfamiljen på fredag kväll. Dem hämtade mig på flygplatsen och jag möttes av 2 fina skyltar som dem gjort, ska ta bild och visa er! Sen tog vi bilen och köpte hem lite mat och jag fick en presentpåse med olika presenter! Bland annat ett starbuckskort, ska försöka använda det så snart som möjligt.
 
Denna helgen jag varit här har varit family weekend så farmorn och farfarn + barnens kusin har varit på besök. Otroligt snälla människor och jag försöker att prata på så mycket som möjligt. Däremot är det otroligt frustrerande när dem orden man vill säga inte kommer ut, utan istället kommer något man inte alls hade tänkt sig. 
 
Har så mycket att berätta men imorgon är min första jobbdag så jag vill verkligen vara på topp! Vi hörs imorgon istället. Puss och tack för alla fina ord jag får överallt av er. Ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Cissi :)

Exakt där du står vid frihetsgudinnan, exakt där stod jag med! Man kan ju inte annat än att drömma sig tillbaka! <3

Svar: Ja visst var staden underbar! Coolaste jag varit i! <3
usanni.blogg.se

2013-01-22 @ 11:19:08
URL: http://inspirations.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0