Walnut creek

I närheten av där jag bor finns det ett ställe som heter Walnut creek vilket är en liten stad med shopping. Och då menar jag liten! Men det finns rätt bra affärer där faktiskt. Så idag åkte jag och familjens gamla au pair (som är här på besök) dit! Testade att köra också för första gången och tror nog det ska gå bra.
 
Om en stund ska barnen hämtas upp på skolan och sen vidare till mandarin. Jag har ingen aning om någonting så jag bara hänger på och ser vad jag ska göra. Nästa vecka är veckan allt drar igång på riktigt för mig själv antar jag! Längtar så himla mycket tills jag lärt mig rutinerna och vart allt ligger, för tillfället är allt bara en röra i huvudet. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla samhällen med Victorias Secret sale är bra!! Puss

2013-01-24 @ 08:56:23
Postat av: Cissi

Vad fint du bor Anni! Och vad fint det är där! Vill se! Vill se backarna som man tänker sig i huvudet! Är det inte svårt att köra där? Lycka till med allt! <3

2013-01-24 @ 22:33:46
URL: http://inspirations.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0