Wednesday

Sådär ja, då var dag 3 avklarad! Idag hade vi lektioner ända till 21... Våran lärare ser ni på första bilden, Joan, matchande kläder båda dagarna och idag gick hon all in på blått. Super härlig och riktigt rolig! Hänger mestadels med dem tjejerna på den första bilden (kanske inte Joan så mycket...) och vi har verkligen kul ihop! Skrattar bort alla kalorier man stoppar i sig under måltiderna. Har verkligen gjort en helomvändning med kosten sen jag kom hit, istället för knäckebröd till frulle blir det bagels och sen är det dessert efter varje måltid. Well well!
 
Imorgon är det dags för.... *trumvirvel* NEW YORK! Förstår ni vad jag längtar? Tråkigt nog ska det vara kallt men sålänge det är sol så är jag nöjd.
 
Förövrigt måste jag bara säga att ni som funderar på att åka som au pair men inte gör det på grund av att ni känner er osäkra på engelska- det är inget ni behöver oroa er för. Vill inte tala illa om någon men kan garantera er att det kommer vara personer som är betydligt sämre än er. Så det behöver ni inte oroa er för! Nu ska jag sova, lång dag imorgon! Förhoppningsvis dyker det upp lite NY bilder imorgon! Woop! 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Have fun in NewYork! Hugs<3U

2013-01-17 @ 19:30:18
Postat av: Mor

Hej sötis! Du är så fin.. Njut av New York , det är underbart! Love you ❤

2013-01-17 @ 22:37:34
Postat av: mumma

härligt Anni! Happy landings!

2013-01-18 @ 11:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0