Hair

Två bilder från min och Malins dagstur till Napa! Hennes hår? Så fint! Kom precis hem från en kväll med Sanna. Blev lite froyo och shopping och smed planer inför imorgon. 
 
Igår åkte jag med Lollen till flygplatsen och träffade Mariette och Agneta!!! Den känslan när man träffar människor man inte träffat på så länge är verkligen oslagbar. Går inte att förklara riktigt. Hann bara träffas i ca 30 minuter innan jag var tvungen att ta barten tillbaka men bara kul att se dem igen. Dem åkte vidare mot Hawaii och jag tillbaks till Lafayette. Ser fram emot nästa vecka när jag får lite mer tid med dem. Imorgon vankas Giants match (igen... jag vet! Var där i tisdags också men det är så sjukt kul!) och sen utgång förhoppningsvis! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0