Update

Hej babes! Nu har jag en liten stund att uppdatera er. Igår träffade jag ett gäng tjejer på CCF för middag. Bland anant Lise som åker på sin resemånad idag.. Sjukt kul kommer dem att få men kommer att bli tomt här.
 
Idag har jag jobbat och fixat klart min värdmammas födelsedagspresent. Tog ett bra tag att komma på vad jag skulle ge henne men med Lollen och mammas hjälp så blir det lite olika saker som choklad, lemonad (tänkte köpt en flaska vin men går ju inte här...), tidning, handkräm osv. Slår in det i cellofan så blir det nog bra. Jobbar kväll/natt ikväll. Har precis lagt dem och kvällen har gått riktigt bra. Vi har blivit helt beroende av att spela kort så det är allt vi gör nu förtiden. Snart kommer Lollen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0