Denna helgen

Bloggen har visst glömts bort lite, men blir lätt så när man inte har mycket tid vid datorn. Har varit ledig hela helgen så i fredags efter jobbet (blev lite poolhäng och sen lemonade stand- dem har ju sommarlov nu), åkte vi in till Walnut Creek och vi blev 14 pers som käkade på Cheesecake Factory. 


Sen i lördags åkte jag, Johanna och Lollen in till San Francisco för att strosa. Dem spontanköpte varsin väska inne i Michael Kors. Dog vad snygga. Har spanat in en jag vill ha men den fanns inte i svart så skippade det för denna gången. Sen började Lollen och Johanna jobba så dem drog sig tillbaka och jag mötte upp en tjej som heter Linnéa för att hyra cyklar och cykla till Golden Gate Park. Var någon festival där, så vi köpte lite mat och strosade runt innan vi cyklade tillbaka.

 

Jag åkte tillbaka till Lafayette för middag med Lollen på Choaw (favoritstället här) och sov sedan hos henne! Vaknade rätt tidigt idag och lämnade av Johanna på flygplatsen som flyger hem över sommaren, sad but true. Däremot kommer hon i augusti igen! Nu ska jag sooooova, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0