Update

Hejhej babes. Här sitter jag, precis hemkommen från poolen och käkar godis. Tror ni har förståelse varför inte bloggen uppdateras lika flitigt som vanligt. Under sommaren blir det förresten inte så mycket bloggning. Jobbar ju hela dagarna och på kvällarna gör jag annat! Men i höst blir det väl mer :)
 
I alle fall! Flygresan till Florida gick väldigt bra. En timme försenat men det gjorde inte så mycket. Hamnade jämte en man som luktade så mycket svett så jag aldrig har känt något liknande. När jag började vänja mig vid lukten valde han att ta av sin tröja och då kom det ytterligare en våg av svettlukt. Trodde jag helt ärligt skulle spy. Men fram kom jag och när Adam kom springandes mot mig kunde jag inte låta bli att gråta. Jag gråter vanligtvis inte alls när jag säger hejdå eller hej men kunde inte låta bli. 
 
Om dagarna blir det stranden eller poolen på förmiddagen, sen på eftermiddagen brukar vi shoppa. Det vi är bäst på! Nu ska jag hänga med Adam. Och förresten, har aldrig med mig mobilen någonstans så svarar jag inte så vet ni varför :) Puss

Kommentarer
Postat av: Bjassen

Gud så härligt ni verkar ha det, era jävlar.. inte alls avis.. inte alls... mulet 14 grader o så har jag shoppingförbud o jobbar hela dagarna... jaja... jaja... inga problem alls...nej då....

Hälsa alla!

2013-06-25 @ 22:47:38
Postat av: Issa

Som sagt, livet är rättvist i USA! ;)

2013-06-26 @ 03:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0