Godnatt

Mina rödsprängda ögon bevisar min sömnbrist för tillfället. Ändå sitter jag här och vill inte riktigt stänga ner än. Älskar att sitta uppe på nätterna framför datorn och inte göra ett skit egentligen. Har fått i mig lite glass och även packat klart min väska. Känns skönt men kan ändå inte riktigt slappna av. Det är med tiden gör mig så förvirrad alltså. Plus att det står olika tider när barten går på deras appen och hemsida. 
 
Som ni ser har jag i alle fall förberett mig väl med klockorna. Haha måste sluta oroa mig, vad är det med mig? Sånt här brukar jag aldrig oroa mig för utan mer känna att "äsch, det fixar sig". Vilket det alltid gör! Om jag missar planet får jag väl ta nästa! Nu blir det sömn, puss och vi ses i LA!
 
 

Kommentarer
Postat av: mor

hej gumman
detta är världens finaste foto på dig!!!
älskar dig

2013-03-13 @ 10:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0