Grym dag

Vilken bra dag det blev! Johanna hämtade upp mig så åkte vi till Golden Gate park. Satt där i några timmar och snackade och solade innan det blev kallt. Det märkliga i San Francisco är att inne i staden är det inte särskilt varm faktiskt, men så fort man kommer en bit utanför så är det varmare. Blir alltid lurad för när jag är hemma så håller jag på att svettas ihjäl, sen kommer jag in till staden och fryser. Svårt det där!
 
Sen körde vi i alle fall genom staden på väg hem och det går inte att förklara dem backarna som finns där. Helt galet vad det lutar! Tog en sväng inom North beach men hittade ingen parkering så bestämde oss för att åka till Walnut Creek för sushi istället. Vrålhungriga var vi så beställde gånger innan vi betalade och åkte hemåt. Härlig dag med en härlig vän! Nu äter jag bilar och ska se på film :) Puss

Kommentarer
Postat av: Filip

Ser det ut såhär när du äter bilar?
http://www.youtube.com/watch?v=ympjpCo5xQ0

Svar: Sjuk är du, haha
usanni.blogg.se

2013-03-26 @ 13:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0