Kontraster

Exakt en vecka sedan.... Lite skillnad mot hur denna måndagen har sett ut, haha.
It's monday. Har inte gjort mycket idag alltså. Fixade en lunch till mig och nu sitter jag och äter nötter. Det farliga här är att när man inte har något att göra så äter man. Eller farliga och farliga, men i längden blir det en del onyttigheter. Svårt även att låta bli att äta upp godiset som jag har. Pappa skickade förra veckan och sen fick jag  ju av Malin! Ska försöka hålla mig till helgen.
 
 
Har märkt att det är rätt viktigt här att ha saker att se fram emot. Just nu är det närmsta Las Vegas som är om 3 helger, det är inte så mycket ändå. Efter det är det nästan maj och sen sommar. Tiden går ändå rätt fort här! Puss

Kommentarer
Postat av: Josephine

Hej! Jättefina bilder & blogg! Allt bra med dig? :)

Var gärna med i veckans blogg, det ända du behöver göra är att kommentera att du är med! :D

2013-03-19 @ 14:43:31
URL: http://tildajosephine.blogg.se
Postat av: Sara - Hold on be strong

Fina bilder!

2013-03-19 @ 15:56:35
URL: http://saraleasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0