Stolt

Alltså idag blev jag faktiskt riktigt stolt över mig själv. Och ja, det är okej att säga så. Klart man ska vara stolt över sig själv! Jag lagar för det mesta maten här och om jag ser på den resan jag gjort bara på dessa två månader blir jag förvånad över hur grym jag varit. Har lagat mat till en hel familj mån-fre och idag så hade vi även gäster över som jag gjorde till. Var inte tvungen att göra det själv då Sally gärna hjälpte mig men kände faktiskt för det så jag gjorde det. Det blev lax, sparris stekt i vitlök, olivolja och pressad citron, klyftpotatis+ sötpotatis och sallad.

 

Försökte tänka lite på bara för 2 månader sedan när jag var hemma hur det såg ut då. Stod otålig i köket och frågade 5 gånger "när är maten klar?". Eller tjatade om hur hungrig jag var. Låter kanske bortskämd, men det har jag inte varit, men fy fan vad jag kommer att uppskatta att någon lagar maten till en (och inte vilken som helst utan pappas eller mammas kickass mat). Men ändå, jäklar vad stolt jag är över mig själv som klarar av detta! Nu ska jag på au pair möte och bowla! Puss


Kommentarer
Postat av: Emma

Så jädra grym är du!!!!! Också stolt över dig! Man kommer in i det så småningom ja! Och ja jag kommer också uppskatta som fan att komma hem och få maten serverad ibland....

Svar: VI är grymma :) Men ja, maten alltså. Det är något jag kommer att uppskatta mest när jag kommer hem, haha!
usanni.blogg.se

2013-03-21 @ 05:28:28
URL: http://emmapetzen.blogg.se/losangeles
Postat av: Mamma

Ja, du ska verkligen vara stolt över dig, det är jag! Du är jätteduktig och jag ser fram emot goda middagar när du flyttar hem..😉❤️

2013-03-21 @ 07:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0