This weekend

En litet kollage från gårdagen. Sån himla rolig kväll och för er som inte vet så är det Saint Patrick's day! Därav dem gröna perukerna. Ja, himla roliga kväll och sen drog vi oss hemåt till Frida som bor centralt i San Francisco! Imorse drog jag mig rätt tidigt för det hade kört ihop sig lite med körningen här hemma så fick hjälpa till.
 
 
Nej, det här har varit en väldigt bra helg måste jag säga. Idag är det söndag och jag har lirat lite tennis med Alex och Julia och nu äter jag choklad. Kunde haft det sämre :) Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Du ska ju lära mig hur man lockar håret när du kommer hem! Riktigt fint :) Jag är glad att jag hittar wifi ofta så att jag kan läsa din blogg :) ha det bäst! Puss


Svar: Haha promise. Vad go du är! Hoppas ni har det grymt på er resa och jag väntar ivrigt på att du också ska skaffa blogg Ida, är det på G? PUSS <3
usanni.blogg.se

2013-03-18 @ 01:33:25
Postat av: Ida

Tyvärr tror jag inte det.. Men frida (fridafemling.blogspot.com) uppdaterar ofta och vi gör ju exakt samma saker så det blir som att läsa min blogg, jag kanske kan gästblogga någon dag ;) puss

Svar: Då ska jag kolla där och följa er :) Gästbloggning vill jag se mycket av! PUSS <3
usanni.blogg.se

2013-03-18 @ 23:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0