Mother's day

Idag har det varit morsdag här! Hade köpt lite blommor och ett kort till min värdmamma. Morgonen började med att Julia kom in och väckte mig (halv sju.....). Hon kom in, gnuggade näsan mot min och försökte få upp mig. Så himla go. Men det var omöjligt att gå upp. Så jag sov vidare i 45 minuter innan jag gick ner och hjälpte till med frukosten.
 
Efter vi käkat pannkakor och fruktsallad så gick jag och la mig igen i några timmar. Sen packade vi väskorna och drog oss mot stranden. Vi käkade lite och sen däckade jag där också tills det var dags att åka hem i princip. Förstår inte vad det har varit med mig idag, haha. Ikväll har jag hängt hos Lise och nu kom jag precis hem och tänkte gå och lägga mig. Vart kommer denna trötthet ifrån? Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0