Nackspärr

Munter tjej! Lördag idag då och jag är ledig på dagen, så har utnyttjat den ordentligt genom att gå upp tidigt, ut och sprungit milen, lagat en ordentlig frulle och fixat mig. Eller inte. Tog sovmorgon, har käkat lite chokladkulor och suttit vid datorn. Men sånna dagar är sköna också!
 
Igår drog jag mig till Emeryville som är en liten stad en bit bort härifrån för bio med tjejerna. Jag har aldrig förstått när mamma sagt att hon alltid somnar när hon kollar bio, hur det var möjligt. Nu vet jag! Sov största delar av hela filmen. Här i USA när man går på bio så får man inte bestämda platser utan man bara sätter sig på en plats som är ledig. Vi kom precis när den började och eftersom vi var 5 tjejer fanns det inget annat alternativ än längst fram. Fick sånt skrattanfall i början för tänk er att när det kom en text på skärmen var man tvungen att verkligen vrida huvudet för att läsa allt. Väldigt rolig kväll i varje fall!
 
Snart så ska jag åka och kolla Alex tennismatch och sen efter det hade jag tänkt ta med barnen till Yoghurt shack, känner för att hitta på något med dem! Ikväll blir det sedan som sagt barbecue. Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHAH inledningen <3 I feel you sister

2013-05-14 @ 07:28:55
URL: http://emmapetzen.blogg.se/losangeles
Postat av: Emma

HAHAHAHA inledningen <3 I feel you sister

2013-05-14 @ 07:29:34
URL: http://emmapetzen.blogg.se/losangeles

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0