This weekend

Vilken helg detta blev alltså. I fredags hängde Lise med mig och kollade Alex baseball innan vi hämtade upp April och Guilia för en tripp in till Walnut Creek. Började kvällen på en italiensk restaurang och avslutade den i biosalongen och såg Hangover part 3. Väldigt bra fredagskväll!
 
Igår (lördag) blev det poolparty och innan dess hämtade jag upp min favorit Emma på barten. Den lyckan av att se henne alltså! Blev helt varm inombords när jag såg henne komma ut från barten. Hon fick en snabb rundtur här i Lafayette och fick även se mitt place innan vi drog oss till Johanna som hade poolparty!
 
Och idag då blev det som sagt Santa Cruz och fallskärmshoppning! Livet har varit rättvist denna helgen helt enkelt. Bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0