Godnatt

Vet inte vad som har hänt med mig senaste veckorna. Vid 10 är jag helt slut och somnar direkt. Issa som vanligtvis brukar gå och lägga sig i tid och jag som alltid sitter uppe långt på natten hade helt ändrat. Samma på dagarna, vid 1 har jag varit tvungen att ta en timmes powernap. "Ledsen Issa men jag måste verkligen sova nu", så har jag somnat direkt, haha. 
 
Därför kastar jag in handduken för den här veckan. Imorgon är det ny vecka och jag räknar ner dagarna till pappa och bröderna kommer. Puss

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! :)
Jag är lite sugen på att åka till USA som au pair, men vet inte riktigt hur/när/var. Vilken organisation åkte du med och hur gick allting till innan du åkte? Vet du om man kan åka till USA som au pair i bara 6 månader eller finns det bara resor för 1 år? :) Jag vill verkligen åka, men har lite svårt för att ta tag i det då jag inte riktigt vet hur jag ska göra hehe. Ha det bra! :)

2013-09-16 @ 19:30:01
URL: http://juliafredrikson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0