Michael Kors

Julias skolväska idag... Haha. Dem hade packat allt igår så imorse när hon skulle till skolan hade hon ingen väska att lägga sina grejer så fick låna värdmammans. Hon hade även satt på sig sitt guldlinne och volangkjol. Gjorde två inbakade flätor i hennes hår också. SÖT!

 

Nu är dem i alle fall i Minnesota där dem är tills på söndag. Släppte av dem på barten sen åkte jag direkt till en sushirestaurang här i Lafayette och tog en lunch med April och Ellen. Efter detta blev det en tripp till Safeway för att handla lite smågrejer inför Issens ankomst innan jag styrde hemåt och satte på mig pyjamasen. Grym dag och det enda som fattas just nu är Isabelle! Imorgon får jag äntligen träffa henne :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0