Onödigt men ack så intressant!

Lyssnade alltid på det på P3. Finns inget bättre än onödig fakta så tänkte bjuda på lite fakta om mig själv, hähä!
 
- Skäms något OTROLIGT över att jag valde att sjunga låten "I can be your hero baby, I can kiss away the pain" för min lärare i 8:an när man skulle sjunga en låt för honom samtidigt som han spelade. Kan inte tänka på det utan att uttrycka något ångestord.
 
- Precis innan jag somnar, verkligen precis innan, vänder jag mig alltid om och vaknar då. Varenda natt.
 
- Kan fortsätta på det här spåret med sömn då... Spelar ingen roll om det var 1 minut eller 1 h sedan jag satte alarmet på min mobil, måste alltid dubbelkolla precis innan jag somnar, någon jobbig tvångstanke.
 
- Har en tatuering i svanken (haha luring mamma)
 
- Har alltid min klocka på höger arm (försöker vänja av mig)
 
- Kan få en megarynka mellan ögonbrynen, kolla detta:
Somnar nu vilken sekund som helst så får sluta här. Puss

Kommentarer
Postat av: Bjassen

hahaha I can be your hero.. hahahaha oh bästa!

Svar: Fruktansvärt pinsamt!
usanni.blogg.se

2013-09-03 @ 20:09:27
Postat av: Frida

Hahah du är så söt!

2013-09-04 @ 06:59:45
URL: http://fridiisd.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag hoppas det med tatueringen är ett skämt!!😱

2013-09-04 @ 14:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0