Varmt

Hej! Sista helgdagen idag då för denna vecka, SÅ gött. Kan inte förklara hur skönt det är. Hade fotboll idag och efteråt var jag DÖD. Jag ska verkigen inte klaga för det är sjukt kul men jag dör varenda gång i värmen. Att springa i över 30 (idag måste det helt seriöst varit 35 där jag spelar) grader och inte spelat på över ett år är inte lätt alltså. Inte lättare att vi spelar i princip hela träningen också. Men tycker verkligen det är grymt kul så ser fram emot att temperaturen ska sjunka lite.
 
Annars då..... Bara imorgon sen kommer Issen. Känns overkligt! Efter jag droppat av familjen på barten imorgon åker jag för sushilunch med Ellen och April. Har inte ätit det sen NY så är på tiden. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0