Long time no see



Har inte dött, lovar! Har varit SJUKT upptagen. Not. Gör inte mycket om dagarna alltså men just nu känns det okej faktiskt :) Söker jobb, hänger med vänner när dem är lediga och kollar PLL (beroende!). 

Förra fredagen tog Lollen, Tilda och Malin med mig till Göteborg för shopping, mat och Veronica Maggio. Sån grym kväll! Tack igen <3

Idag fyllde Adam tonåring så vi har varit och bowlat nu på kvällen sen åkte vi till wild west för mat. Allt var bra förutom att mamma fick en stor bit av en kökskniv i sin mat (och in i munnen). Men ingen skada skedd. Nu ska jag föröka sova för 83747 gången. Har ju sån jävla restless legs som DÖDAR mig. Hur trött jag än är kan jag inte sova för det liksom kryper inne i benen. Värsta känsla. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0