Sjuk

Min kropp klarar inte två dagar i rad med utgång längre... Har feber och halsont. Vaknade i alle fall imorse hyfsat frisk och hoppade in i Malins bil för att åka på en överraskning som Lollen och Malin styrt upp. Snacka om att mina kompisar skämmer bort mig! 

Dem bjöd mig på brunch på Scandic. Satt där i runt 3 h och pratade och åt. Så snällt av dem <3 Efter brunchen åkte vi till eurostop och tyvärr kröp febern fram så resten av dagen har spenderats sovandes och filmtittande med Adam och pappa. Mamma har tipsat om En oväntad vänskap sen hon sett den men har inte blivit av, förrän idag. En av dem bästa filmerna jag sett. 

Helgen har varit grym i varje fall :) Puss

Kommentarer
Postat av: elleeeeeeeen

nu har du allt varit sjuk länge gumman :*

2014-02-09 @ 05:32:58
Postat av: Isabelle

Hahahhaha jag skulle precis in och kommentera exakt samma sak som Ellen!

2014-02-12 @ 16:46:57
URL: http://isabellehjelte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0