Good days

Har det så bra här i Boston alltså! Idag har det blivit skidåkning bland annat. Har även hunnit med att servera Issas värdfamilj hemmagjorda köttbullar, potatis, brunsås och lingon. Dog lyckodöden när jag åt det. Nu har vi hoppat i pyjamas, tror det blir en rätt tidig kväll, är helt slut efter skidåkningen. Somnade till och med i bilen påväg hem.
 
Förövrigt är jag lite nervig över flygresan hem. Brukar inte vara det men har bara 45 minuter på mig att byta i NY. Flyger nämligen från Boston till New York, från New York till Bryssel, och från Bryssel till Göteborg. Tack Culture Care för den. Har även dragit in till snöstorm här idag. Men allt brukar ju fixa sig så ska nog gå bra :) Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta tjuvtitta

2014-01-22 @ 04:11:06
Postat av: Alice

Hej Anni! Jag undrar bara lite varför du inte ska förlänga?

2014-01-22 @ 04:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0